MÜÜGI- JA TAGASTUSTINGIMUSED
Veebipoe kondas.ee (edaspidi Kondase Keskus) omanik on Sakala Keskus (reg.nr. 75005433), aadressiga Tallinna 5, Viljandi.
Kondase Keskuse aadress on Pikk 8, Viljandi (71003). E.mail: kondas@kondas.ee; +372 51 973 744
MÜÜGILEPINGU
KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO
Müügitingimused
kehtivad Kondase keskusest kaupade ostmisel.
Kondase
keskuses müüdavate toodete hinnad on märgitud
toodete juurde eurodes. Hinnale võib lisanduda tasu kauba
kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu lisamine sõltub
tellimusest. Kättetoimetamistasu lisandumisel
kuvatakse info selle kohta ostjale tellimuse vormistamisel.
Makseviise
pakub Maksekeskus AS. Kondase keskus on isikuandmete vastutav
töötleja, kes edastab maksete tegemiseks vajalikud
isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS.
Makseviisid:
Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank.
TELLIMUSE
VORMISTAMINE
Kauba tellimiseks
tuleb panna soovitud tooted ostukorvi, tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kauba
kättesaamise või kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse
ekraanile ostu hind, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Leping
jõustub alates makse laekumisest veebipoe
arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses
selle lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse ostjat
esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sealhulgas kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
jooksul teate saatmisest.
Tellimused
täidetakse 2-4 tööpäeva jooksul.
TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED
Kondase keskus tarnib tooteid kogu Eestisse.
Tellitud tooted toimetab poe omanik tellijale vastavalt tellimuse esitamisel valitud viisile kas Omniva või Smartposti pakiautomaati Toomistasu näeb ostja tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise aeg on kuni 7 kalendripäeva. Kui kaup on tellitud pakiautomaati, saadetakse tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, kus on pakiautomaadi asukoht, lahtiolekuajad ja isiklik uksekood. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb uks ning tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse pakiautomaadis tasuta 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile. Väljastamata pakkide kohta saadetakse tellijatele täiendavalt kaks meeldetuletussõnumit. Kui tellija pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele ning tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele.
Juhul kui poe omanikul ei ole võimalik tellimust tellijani toimetada tellijast tulenevatel põhjustel, kuulub tellimus tühistamisele, poe omanik peab tellimuse summast kinni kauba tagastamisega seotud kulud ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse tellija arveldusarvele.
TAGANEMISÕIGUS
Pärast tellimuse kättesaamist on tellijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Selleks tuleb esitada taganemisavaldus e-posti aadressile kondas@kondas.ee. Taganemisavalduses tuleb ära märkida tellija ees- ja perekonnanimi, tellija pangakonto number ja pangakonto valdaja nimi. Kondase keskus saadab kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise ja kulumise märke, on Kondase keskusel õigus alandada tagastatavat raha vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamise kulud kannab tellija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (näiteks vale või defektiga asi).
Kondase keskus tagastab tellijale tagastatud toodete eest tasutud summa ja kättetoimetamise tasu hiljemalt 14 päeva päeva jooksul pärast tagastatava toote Kondase keskusesse jõudmist. Kui tellija tagastab tooted osaliselt, kättetoimetamise tasu ei tagastata.
VAIDLUSTE
LAHENDAMINE
Kui
tellijal on veebipoele pretensioone, tuleb need saata e-kirja
aadressile kondas@kondas.ee
või helistada telefonil 433 3968. Kui tellija ja veebipood ei suuda
lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on tellijal võimalik
pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega
saab tutvuda ning avaldust esitada aadressil: https://komisjon.ee/et.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tellija ja
veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija
kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.